Re: Wymiana dysku w laptopie

Autor: x4y4 <xxxxyyyy_at_op.pl>
Data: Mon 26 Dec 2005 - 06:54:03 MET

> Jestem sobie jakis tam laptop [pewna odmiana vaio: SONY VAIO VGN-S1HP] i
> jest w nim dysk 40Gb, chcialbym wymienic go na wiekszego i szybszego
> Ale czy go obsluzy? Nie sposob podpiac dysk pod usb ale zalazy mi na
> wymianie - na nieznacznie wiekszego 60 ew. 80Gb ale szybszego
> Niestety nie moge znalesc specyfikacji czy laptop obsluzy poprawnie nowy
> dysk.

hmm no coz, zakladajac ze dysk 40 GB widziany jest w Twoim Laptopie w
calosci a wiec w biosie pokazuje np: 38 GB czyli przekracza granice 32 GB to
mozesz wlozyc do komputera bez oporow dysk az do pojemnosci 128 GB.
Wiec wg mnie spoko mozesz podpiac wiekszy dysk. Najlepiej oczywiscie wziac
Laptopa, wskoczyc do sklepu i na miejscu dokonac wymiany.

zdrowko
x4y4