Re: czy ten laptop to dobry wybór?

Autor: red <red_at_redplanet.com>
Data: Sun 25 Dec 2005 - 12:57:43 MET

MarkS wrote:
> Ok tylko czego to dowodzi ? Znam conajmniej kilka laptopów na Pentium M
> pracujących poniżej 2 h - i co z tego ?

Nowych? Mozesz podac ktore to modele? Bo jak ktos ma pojechana baterie to...

> Tak licytować możemy się w nieskończoność i kompletnie nic z tego nie
> wyniknie.
> Odniosłem sie tylko do Twojej wypowiedzi "Sempron zezre Ci baterie w kilka
> chwil" opartej na czymś bliżej nieokreślonym podając konkretny czas pracy,
> konkretnego notebooka o którego pytał autor wątku - powyżej 3h.

Jestem ciekaw jakie obciazenie tego notebooka jest, aby wytrzymal to
producenckie "powyzej 3h". Poza tym w przypadku konfrontacji AMD i
Intela do notebookow nalezy wziac jeszcze pod uwage poziom glosnosci,
ktory wynika bezposrednio z temperatury wydzielanej przez procesor.
Jesli komus nie zalezy na tych czynnikach niech bierze nawet zwyklego
Pentium 4 czy Athlon64 do notebooka.

--