Re: czy ten laptop to dobry wybór?

Autor: MarkS <szkrabBLEBLE_at_poczta.fm>
Data: Sun 25 Dec 2005 - 02:55:05 MET

> A ja na Pentium M - 4:45h. Zdecydowanie polecam.

Ok tylko czego to dowodzi ? Znam conajmniej kilka laptopów na Pentium M
pracujących poniżej 2 h - i co z tego ?
Tak licytować możemy się w nieskończoność i kompletnie nic z tego nie
wyniknie.
Odniosłem sie tylko do Twojej wypowiedzi "Sempron zezre Ci baterie w kilka
chwil" opartej na czymś bliżej nieokreślonym podając konkretny czas pracy,
konkretnego notebooka o którego pytał autor wątku - powyżej 3h.

Pozdr
MarkS