Re: Ktora klawiatura najlepsza?

Autor: JFK <skrzynkanaSPAM_at_gmail.com>
Data: Sun 25 Dec 2005 - 12:58:54 MET

Dnia Sun, 25 Dec 2005 00:59:31 +0100, medevacs napisał(a):

> Pytanie, na ktore na pewno jednoznacznej odpowiedzi nie uzyskam ale
> chcialbym poznac opinie innych osob. Jaka klawiature do powiedzmy 150zl
> polecacie?
Ja polecam takie cos:
http://www.a4tech.pl/produkt/A4TKLA05051

Tanie:dalem 25 pln w sklepie w Gdansku, mimo ze tez szukalem urzadzen do
150pln wiec cena nie byla glownyn kryterium.

W miare wytrzymale: jedna taka dobilem wrzaca herbata ale po kupieniu
nowej takiej samej dziala juz ponad rok uzywana intensywnie (linux ;-> ) i
nie widac zadnej roznicy w stosunku do nowej.

Uklad X jest genialnie wygodny a przy tym nie rozni sie od normalnego na
tyle znaczaco by powodowalo to problemy przy uzytkowaniu normalnych
klawiatur (to mnie bardzo denerwowalo przy ms natural).
Jest miekka ale z wyczuwalnym skokiem. Slowem: ja bym sie na nic innego
nie zamienil a mialem juz sporo roznych.
Pozdrawiam

--
Jakub (JFK) Kasica
kontakt ze mna: