intel 810

Autor: ToMasz <witu_at_polbox.KOM>
Data: Sun 25 Dec 2005 - 11:18:55 MET

witam
od wczoraj mój sym jest posiadaczem compaqa na intelu 810. Oczywiscie
komputerniema jakiejkolwiek dokumentacji. zadnych napisów na płycie, przy
bootowaniu wyswietla obrazek na pełny ekran COMPAQ wiec nie wiem nawet jak
bios upgradowac....
pytania:
jaką pamiec tam moge wsadzic? Szukałem na allegro i są SDram jedno i dwu
stronne. które bedą działały?
JAki max procek moge tam włożyc? teraz jest celek 466na płasko, czyli chyba
p370?
o ile pamietam, celki sie dobrze podkręcały, jak sie za to zabrac? nie
tłumaczcie mi jak sie kreci procka! to wiem, ale w biosie niema mozliwosci
zmiany czegokolwiek( chybaze jest to jakos ukryte) a z poziomu windowsa
nigdy sie w to nie bawiłem, wiec nawet niewem jakiego programu użyc i czy to
sie da zrobic jesli płyta nie wspiera takiego czegos.
Niema gniazda AGP. czy warto kupic jakaąs karte na PCI ( tak na poziomie
wydajnosciowym pierwszych gforców) czy taniej bedzie kupic nową płytę
główna+gforca na agp?

Pozdrawiam
ToMasz