Re: intel 810

Autor: Chopin <stawnanet_at_wp.xl>
Data: Sun 25 Dec 2005 - 20:35:04 MET

Użytkownik "ToMasz" <witu@polbox.KOM> napisał w wiadomości
news:dolrmd$joc$1@inews.gazeta.pl...
> witam
> od wczoraj mój sym jest posiadaczem compaqa na intelu 810. Oczywiscie
> komputerniema jakiejkolwiek dokumentacji. zadnych napisów na płycie, przy
> bootowaniu wyswietla obrazek na pełny ekran COMPAQ wiec nie wiem nawet jak
> bios upgradowac....
Poszukaj na stronie HP odpowiedniego RomPack'a. Uruchamiając go (np. pod
Windows) zbudujesz bootowalną dyskietkę, z której wykonasz update BIOS'u.

> [...]
> chyba
> p370?
> o ile pamietam, celki sie dobrze podkręcały, jak sie za to zabrac? nie
> tłumaczcie mi jak sie kreci procka! to wiem, ale w biosie niema mozliwosci
> zmiany czegokolwiek( chybaze jest to jakos ukryte) a z poziomu windowsa
> nigdy sie w to nie bawiłem, wiec nawet niewem jakiego programu użyc i czy
> sie da zrobic jesli płyta nie wspiera takiego czegos.
> Niema gniazda AGP. czy warto kupic jakaąs karte na PCI ( tak na poziomie
> wydajnosciowym pierwszych gforców) czy taniej bedzie kupic nową płytę
Warto się w to bawić??? Jest to już nie najnowszy sprzęt. Jeżeli chcesz go
używać do pracy biurowej dokup ramu. Jeżeli do czegoś więcej - zmień kompa.

Pozdrawiam,

--
Chopin
stawnanet@wp.xl