Re: reklamacja plyty glownej

Autor: p.k <cppNOSPAM_at_autograf.pl>
Data: Mon 19 Dec 2005 - 22:53:46 MET
Message-ID: <do7a5d$o2i$1@news.onet.pl>

>> Bylem dzis zobaczyc czy jest juz moja plyta glowna oddana do
>> reklamacji. I coz sie dowiaduje:
>> 1. Plyta zostala przyjeta warunkowo czyli moge czekac do 90 dni
>> 2. Wcale nie musze dostac naprawionej plyty
>> 3. Mozliwe ze to ja!! moglem uszkodzic plyte
> Niech zgadne - sklep bierze sprzet od Action? Bo ta hurtownia ma
> takie pomysly. Na szczescie dla Ciebie to wieksze zmartwienie na linii
> sklep-hurtownia niz sklep-konsument.
>> Plyte uzywalem rok, dzialala stabilnie. Zero podkrecania, ostatnio co
>> modyfikowalem w kompie to dodalem miesiac temu drukarke na usb.
>> No i w ten nieszczesliwy dzien gdy wrocilem do domu
>> komp nie dzialal tylko mrugal jeszcze do mnie dioda :)
>> W pokoju unosil sie lekki zapach spalonej elektroniki.
> I tu mmoze byc problem. Bo plyta mogla ulec uszkodzeniu zarowno
> ze wzgledu na zuzycie i spalenie sie ktoregos z komponentow, jak i z
> winy kiepskiego zasilacza/przepiecia w sieci. W zaleznosci od powodu
> krancowo roznie wylada sprawa Twoich uprawnien.
>> I tu moje pytanie. Czy przepalenie jakiegos tranzystorka czy czegos
>> tam jest podstawa do nieuwzglednienia reklamacji?
> jw
>> Kurcze troche to dla mnie dziwne. Tymbardziej ze ma to byc ponoc moja
>> wina!
> Sklep ma podejscie - wszelkie watpliwosci rozstrzygamy na niekorzysc
> klienta? Jesli tak to przy ewentualnej odmowie uwzglednienia reklamacji
> zazadaj uzasadnienia takiego stanowiska na pismie bys mogl w razie czego
> sie z nim spierac i powolac kontrekspertyze - to ich obowiazek.
>> Pytam sie Was zanim pojde do tego sklepu i zrobie z siebie buraka
>> awanturujac sie o moj sprzet (bo nie widzi mi sie samemu naprawiac go
>> skoro mialem gwarancje)
> Poczekaj spokojnie az minie 14 dni. Jesli dalej nie bedzie odpowiedzi
> co do uwzglednienia reklamacji zloz oswiadczenie w trybie ustawowym o
> odstapieniu od umowy/zadaniu naprawy/zadaniu naprawy - w zaleznosci co Ci
> najbardzeij pasuje. Mam tylko nadzieje ze wykazales sie podstawowa
> zapobiegliwosci i masz jakikolwiek dowod na pismie zgloszenia reklamacji
> i oddana sprzetu w konkretnym dniu.

Mam wszystko co trzeba. Plytke oddalem 2005.11.28 wiec niedlugo (ponoc 21
dni roboczych) moge isc. Tylko ze Pan ze sklepu powiedzial ze to jego dobra
wola
ze przyja plyte bo byla uszkodzona mechanicznie ( SMIERDZAC KONDENSATOR =
uszkodzenie mechaniczne) i ze ma 90 dni zeby mi zwrocic plyte albo nie :/
W koncu juz sam nie wiem jak to jest i kto ma racje.
Received on Mon Dec 19 22:55:24 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 19 Dec 2005 - 23:51:18 MET