Re: reklamacja plyty glownej

Autor: Joker <joker_at_joke.pl>
Data: Tue 20 Dec 2005 - 10:05:42 MET
Message-ID: <do8hgp$5i0$1@nemesis.news.tpi.pl>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

Użytkownik "p.k" :
 Bylem dzis zobaczyc czy jest juz moja plyta glowna oddana do
> reklamacji. I coz sie dowiaduje:
> 1. Plyta zostala przyjeta warunkowo czyli moge czekac do 90 dni
> 2. Wcale nie musze dostac naprawionej plyty
> 3. Mozliwe ze to ja!! moglem uszkodzic plyte

Nikt nie pisze o przyczynie uszkodzenia, a to moze byc sedno do wyjasnienia
rozterki. Pisales cos o tym, ze podlaczales ostatnio cos pod USB? Bardzo
mozliwe, ze to wlasnie kontroler USB sie spalil, czeste zjawisko. Niestety
zdarza w wyniku blednego podlaczenia zlacza pod zewnetrzne gniazda na
obudowie. Jesli to Twoja sprawka i odkryją to, wtedy rozwiazanie bedzie
zalezne od łaski serwisantow. Jesli pecet byl zestawem to nie Twoj problem.
Zycze szczescia.
Received on Tue Dec 20 10:05:23 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 20 Dec 2005 - 10:51:19 MET