Help! Procek nie działą? :>, Nowy celek :?

Autor: Domino <Domino_at_wp.pl>
Data: Mon 19 Dec 2005 - 22:57:24 MET

Problem kumpla, ja jestem z lekka daleko od tego, a co najgorsze malo
doswiadczenia co do baleronkow mam :D moze ktos z was wie o co biega? mi sie
pomysly skonczyly :/ z gory thx za pomoc! :)

Witam!
Zanim przedstawie moj problem podaje specyfikacje mojego sprzetu:
Plyta glowna Soltek SL-85DRV4 (z najnowszym biosem awarda, v.3.5),
obslugujaca FSB 400 i 533 MHz.
Stary procek: Celeron 1,7 GHz S478, FSB 400 MHz, chyba 128 kb cache
Nowy procek: Celeron 2,56 GHz S478 FSB 533 MHz, 256 kb cache

I problem taki, ze po zmianie zworek na plycie glownej (nawet bez ich
zmiany) procesor nie dziala. Komputer sie odpala, w sensie wiatraczek
pracuje, ale nic poza tym, mozna go najwyzej wylaczyc. Reset CMOSu tez nie
pomogl, ani upgrade BIOSu. Celek 2,5 nowy, wyjety prosto z pudelka...

UPDATE: na procku kumpel podal mi ze jest takie cus ;
Intel (M)C'04
CeleronR D
2,53GHZ/256/533
SL7NO PHILIPPINES
75408365

http://www.nvision.pl/forum/index.php?showtopic=22751

Na tym forum właśnie jest to opisane , bardzo mi na tym zależy i przez to
właśnie jest w 2-óch miejscach na raz - może macie jakieś pomysły .
Pozdrawiam
domino