Karta TV i software

Autor: Piotr Biegała <pb_at_autko_SPAM_WON.pl>
Data: Mon 19 Dec 2005 - 16:46:35 MET

Witam

Przeszukuje bezskutecznie guglarke i nie moge znalezc pozadanego przeze
mnie oprogramowania. Byc moze takie nie istnieje - ale moze ktos
widzial;-)

Opis problemu:
- walcze z reklamami tv w swoim telewizorze. Wkurza mnie ich natlok i
nachalnosc, oraz to ze puszczane sa glosniej niz normalny program.
Dlatego chce sie ich pozbyc nie wyrzucajac telewizora;-) Wymyslilem
sobie ze postawie komputer z karta TV obok telewizora, wysle nan sygnal
z owego kompa i tu zaczyna sie trudnosc. Chcialem bowiem aby soft do
karty tv posiadal cos w rodzaju OCR - po prostu chcialbym go nauczyc
czolowek reklam na roznych kanalach. Po wykryciu ze stacja ma zamiar
uszczesliwic mnie reklamami - komputer odcina sygnal na telewizor z
karty tv i puszcza w zamian np. widoczek gorskiego jeziora ktory ma na
dysku. Jednoczesnie komputer nadal "ogląda" program tv i po wykryciu
konca reklam - ponownie zapodaje obraz na telewizor.

Ma ktos pomysl jak to osiagnac? Jakies oprogramowanie potrafiace takie
cos gdzies widzieliscie?

--
Pozdrawiam
pb(szympans)autko.pl              Piotr Biegała