Re: Wydajność USB 2 ?

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Mon 19 Dec 2005 - 16:47:07 MET

<Łukasz> w wiadomości <news:do6gl5$pp7$1@news.onet.pl> napisał/a:

> Każdy w teorii wali jak mu się wydaje ja zapodam część praktyczną bo używam
> takiej przejściówki ATA>USB

Taaa, lol. "Geniuszu", jak na to wpadłeś?

> [...]
> masz wszystko dobrze skonfigurowane to jest to ok ata 60 także możesz sobie
> porównać kopiując taki plik na starszych dyskach ata66.
> 2. Jeżeli jest zapis to idzie o około 30 % wolniej, nie wiem dlaczego.
> 3. Jak podepne z przodu obudowy ( u kumpli to samo) to są częste zerwania
> transmisji, jak z tyłu obudowy to wszysko ok.
> A dokładnie nik ci nie zmierzy ile się 20G kopiuje bo u każdego może być
> inaczej, chodzę do kupla co Athlona 2500 ma wypas komp - u mnie na celku 1.7
> idzie 3 razy szybciej więc nie ma reguły.

Bo masz najtańszą przejściówkę USB-IDE, w dodatku sprawną inaczej ."Każdy"
pisał o kieszeniach usb na dysk, takich z prawdziwego zdarzenia, ot co. :p
I nie "wal teorii" o "waleniu teorii" (PW), bo mam oba typy takich urządzeń,
mogłem przetestować różnice...

--
Pozdrawiam,
  Gargamel