Re: Karta TV i software

Autor: ZeN <zen_at_nospam.pl>
Data: Mon 19 Dec 2005 - 20:23:36 MET

Użytkownik "Piotr Biegała" <pb@autko_SPAM_WON.pl> napisał w wiadomości
news:slrn.pl.dqdlae.sn2.pb@localhost.localdomain...

> Opis problemu:

trochę ntg ale w ramach wyjątku podpowiem... sam nie cierpię reklam...
rozwiązania lepiej szukać na grupie o elektronice

> - walcze z reklamami tv w swoim telewizorze. Wkurza mnie ich natlok i
> nachalnosc, oraz to ze puszczane sa glosniej niz normalny program

otóż to...!
może tu jest rozwiązanie...

> Ma ktos pomysl jak to osiagnac? Jakies oprogramowanie potrafiace takie
> cos gdzies widzieliscie?

Według mnie, nie trzeba wcale kompa... wystarczy jakiś mikrochip z
odpowienio napisanym oprogramowaniem
który będzie mierzył poziom dźwięku.
Po przekroczeniu odpowiedniego poziomu wystarczy przełączyć źródło
sygnału...
oczywiście trzeba by wyposażyć urządzonko w płynną regulację czujnika...

to tylko mój pomysł... może ktoś ma lepszy...

Piotr