Re: Karta TV i software

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 20 Dec 2005 - 07:51:22 MET

"Piotr Biegała" <pb@autko_SPAM_WON.pl> wrote in message
news:slrn.pl.dqdlae.sn2.pb@localhost.localdomain...
> Witam
>
> Przeszukuje bezskutecznie guglarke i nie moge znalezc pozadanego przeze
> mnie oprogramowania. Byc moze takie nie istnieje - ale moze ktos
> widzial;-)
>
> Opis problemu:
> - walcze z reklamami tv w swoim telewizorze. Wkurza mnie ich natlok i
> nachalnosc, oraz to ze puszczane sa glosniej niz normalny program.
> Dlatego chce sie ich pozbyc nie wyrzucajac telewizora;-) Wymyslilem
> sobie ze postawie komputer z karta TV obok telewizora, wysle nan sygnal
> [...]

Softu nei widzialem i nie ma, nic nie stoi na przeszkodzie aby ktos dorobil
plugin do np nowego dscalera - mysle ze nalezaloby robic detekcje sredniego
poziomu dzwieku (reklamy sa nadawane ze srednim poziomem wyzszym) i
dodatkowo ewentualnie detekcja zmiany tresci obrazu (stale wzorce, jekis
pattern itp - czesto sie to zmienia ale...) moze tez zrobic dtekcje widma
sygnalu audio, melodyjka reklamowa jest raczej stala w obrebie trwania
ramowki, z obrobka audio powinien poradzic sobie przecietny wspolczesny PC,
oczywiscie wszystkie te rzeczy z wykorzystaniem time shifting'u
(kilkusekundowe opoznienie dajace czas na reakcje dla PC)