Re: LiteOn 165H6S - jak korzystac z LightScribe?

Autor: PaPi <aaa_at_bbb.ccc>
Data: Mon 19 Dec 2005 - 11:54:58 MET

> Wiesz co: napadles na kogos nieslusznie i jestes na tyle
> malostkowy, ze nie potrafisz napisac zwyklego "przepraszam"
> osobie ktorej zarzuciles piractwo.

JESLI autor watku zrozumial moje zdanie jako zarzut piractwa - PRZEPRASZAM.

> Zwraca Ci na to uwage
> kolejna juz osoba.

Ilosc osob ma conajwyzej trzeciorzedne znaczenie. 2 czy 500 na pewno nie wie
wiecej niz ja co mialem na mysli.
Powtorze jeszcze raz - jesli moj pierwszy post byl odczytany jako atak na
autora i insnynuowanie posiadania pirackiego Nero 7 - przepraszam. Pisalem o
tym o czym sam przeczytalem.

Pozdrawiam
PaPi