Re: Laptop do 5k POMOCY

Autor: Kane <kaneTNIJTO80_at_tlenTOTEZ.pl>
Data: Mon 19 Dec 2005 - 11:52:24 MET

> Witam
> Znajoma poprosiła mnie o wybór laptopa do 5k i mam problem bo się
> kompletnie na
> tym nie znam. Myślałem o HP nx8220 PY538ES
> O parmatrach:
> Procek intel centrino 1,73 GHz, 512 MB ram, Ekran 15,4&#8221;
> panoramiczny, twardziel
> 60 MB,
> Karta graficzna ATI Radeon X600 64 MB
> I masa bajerów.
> Nidzie nie mogę znaleźć opini na jego temat a wydaje się być ok.
> Wystraszył mnie jeden sprzedawca który twierdził ze Hp to syf
> [...]

Przejrzyj oferte Acera - mozna je kupic w korzystnych cenach np na allegro
czy w paru polskich firmach.
Jakosciowo sa ok ale o ich trwalosci jeszcze nie moge nic powiedziec bo
sprzedaje je klientom moze z pol roku a to nieco za maly kawalek czasu
[narazie nie bylo zadnego problemu z okolo 10 sprzedanymi]

Kane