Re: LiteOn 165H6S - jak korzystac z LightScribe?

Autor: Michal Bien <mbien_at_usunto.uw.edu.pl>
Data: Fri 16 Dec 2005 - 15:57:36 MET

PaPi <aaa@bbb.ccc> wrote:

> Masz problemy ze zrozumieniem - rysuj schematy.
> Moze wystarczylby zwykly rozbior logiczny postu ?
> Pierwszy raz Ci pomoge :

            Wiesz co: napadles na kogos nieslusznie i jestes na tyle
malostkowy, ze nie potrafisz napisac zwyklego "przepraszam"
osobie ktorej zarzuciles piractwo. Zwraca Ci na to uwage
kolejna juz osoba. Zamiast tego wmawiasz ze zachowales sie
inaczej i starsz sie obrazic kolejnych ludzi - tu akurat mnie.
Moze zamiast udzielac sie w usenecie na grupie sprzetowej zostan
politykiem - masz do tego niezly start :>
            To co napisales wyzej wynikac moze z 2 rzeczy: albo co innego
piszesz, a co innego myslisz i bedziesz dowolnie dlugo wmawial ze co
innego na poczatku napisales zamiast napisac krotkie "przepraszam,
pomylilem sie" albo, co gorsza, uwazasz odbiorcow za na tyle glupich
ze "kupia" proste manipulowanie szykiem - to troche jak postawa
J. Kurskiego w sprawe "dziadka w Wermachcie".
To co Ci siedzi w glowie to tylko Twoj problem, tak wiec z z mojej
strony EOT.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl