Re: Jaka drukarka laserowa HP: nowa czy uzywana

Autor: Marek Hobler, 'neutrinus' <marek_at_o2.bezsmiecia.pl>
Data: Mon 19 Dec 2005 - 11:56:32 MET

GPI napisał(a):
> Witam wszystkich,
> jestem na etapie kupna drukarki laserowej i stanalem przed dylematem.
> Napewno bedzie to produkt marki HP (zaufanie do tej firmy). Zastanawiam sie
> natomiast czy wybrac nowa HP LaserJet 1020, czy uzywana z serii HP LaserJet
> 4000, 4050.
pare tygodni stalem przed podobnym wyborem........ wziolem 4050 -
zdecydowanie solidniej zbudowana.

skalkuluj sobie rowniez cene za kartke ..... mi wyszlo w 4050 znacznie
taniej.

nie mowiac juz nic o prinserverze........ itd.....

zamknieta szuflada na papier tez ma niebagatelne znaczenie - nie kurza sie.

pozdrawiam,
Marek Hobler, 'neutrinus'

--
GNU/Human