Re: Głośniki do kompa - test z netu

Autor: Wojciech K <wojciechkuzia_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 18 Dec 2005 - 21:12:21 MET

PSYLO napisał(a):

> Fakt, cena jest niestety dość abstrakcyjna. I ma to swoje skutki - te
> głośniki w Polsce to wyjątkowa rzadkość.

> E tam przesadzasz ;) Słyszałem ich w bezpośredniej konfrontacji z X-530
> i wypadły całkiem nieźle, w moim subiektywnym odczuciu. Przede wszystkim
> dynamika dźwięku jest odpowiednia. Subwoofer się dobrze sprawuje. Na
> luki w paśmie jakoś zbytnio nie zwróciłem uwagi. Być może jakbym ich
> dłużej słuchał i skorzystał z innego materiału odsłuchowego to bym coś
> więcej na ten temat powiedział.

Nie przesadzam. Sam miałem na początku na nie ochotę, byłem praktycznie
napalony, ale odsłuchem rozczarowałem się koszmarnie.
Nie wiem, skąd te głośniki mogą mieć tak dobre recenzje w serwisach
sieciowych, w gazetach. Chyba testy są sponsorowane, albo ktoś kolesiom
nadepnął na ucho.
Miałem porównanie w postaci JBLi z wyższej półki - jakiś przeźroczysty
model za 599 i biały, gdzie sub przypominał mi kształtem flakon - za 699
PLN.
Pracowały ładnie. Ale za takie pieniądze można kupić miniwieżę panasonic
z wejściem na wzmacniacz, osobną regulacją tonów wysokich i niskich,
super-wooferem, i taki zestaw będzie bardziej muzykalny od JBLi.
Tylko suba brak, ale za to sąsiedzi nie pukają w ściany

> Co do tych Altec - jeszcze nie testowałem głośników tej firmy. Trochę
> mnie zniechęca to co napisałeś o przydźwięku z sieci. W małym
> pomieszczeniu to może się dawać we znaki. Jestem na to bardzo wyczulony
> od czasu jak straciłem pieniądze kupując generator szumów Modecoma ;)

Ja też jestem wyczulony na wszelakie przydźwięki. Najłatwiej byłoby
zareklamować sprzęt, ale go rozebrałem i niestety zostały po tym ślady.
Głośniki powędrowały 100km do komputera rodziców, z którego i ja
okazjonalnie korzystam. Sprzęt stoi w znacznie mniejszym pokoju od tego,
w którym teraz siedzię i przydźwiek z suba nie miał się gdzie odbijać.
Przy słuchaniu muzyki przydźwięk ginie pod naporem właściwego dźwięku,
jeno w ciszy szumi.
Jeśli będziesz je kupował w jakimś sklepie, to poproś o podłączenie.
Pewnie ja trafiłem na jakiś trefny zestaw.

Wojtek