Re: Głośniki do kompa - test z netu

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Sun 18 Dec 2005 - 19:59:42 MET

Wojciech K napisał(a):
> Jestem ciekaw czym Cię zaskoczyły Creature, bo jak dla mnie, ten zestaw
> nie oferuje niczego wyjątkowego poza wyjątkowo, jak na możliwości,
> wysoką (350 PLN) ceną.

Fakt, cena jest niestety dość abstrakcyjna. I ma to swoje skutki - te
głośniki w Polsce to wyjątkowa rzadkość.

> Sensowny poziom reprezentuje jedynie sub, te dwie satelitki mają tak
> koszmarnie wąskie pasmo przenoszenia, że nie nadają się nawet do grania
> w FPP. Zero przestrzeni, ciężko zlokalizować przeciwnika. Co dopiero
> powiedzieć o jakiejś muzyce.

E tam przesadzasz ;) Słyszałem ich w bezpośredniej konfrontacji z X-530
i wypadły całkiem nieźle, w moim subiektywnym odczuciu. Przede wszystkim
dynamika dźwięku jest odpowiednia. Subwoofer się dobrze sprawuje. Na
luki w paśmie jakoś zbytnio nie zwróciłem uwagi. Być może jakbym ich
dłużej słuchał i skorzystał z innego materiału odsłuchowego to bym coś
więcej na ten temat powiedział.

Co do tych Altec - jeszcze nie testowałem głośników tej firmy. Trochę
mnie zniechęca to co napisałeś o przydźwięku z sieci. W małym
pomieszczeniu to może się dawać we znaki. Jestem na to bardzo wyczulony
od czasu jak straciłem pieniądze kupując generator szumów Modecoma ;)

--
[  PSYLO | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl  ]
[ Barton 2160MHz | NF7 | 2x256MB DDR Kingston ]