Re: Głośniki do kompa - test z netu

Autor: Szymon Wróblewski <smiecii_at_pocSPAMMzta.onet.pl>
Data: Sun 18 Dec 2005 - 18:11:16 MET

> Im wiecej szukam info jakie głośniki kupic tym bardziej głupieje. I tak
> sobie mysle czy aby nie jest tak że mocno promowane marki Creative czy
> Logitech maja swoich równie dobrych odpowiedników w innych markach - a może
> i lepszych. Musze wybrac cos do 300 zł. Wystarczy 2.1 mam taki tescik:
> http://www.tomshardware.pl/video/20031013/sound_systems-09.html#zakoczenie
> I teraz zgłupiałem... Co to za marka Altec Lansing ??? Wszyscy pisza o
> Logitech i Creative a moze poszukac cos mniej wypromowanego ???
Zdecydowanie ten model:
http://www.modecom.pl/product.php?id=168
Naprawde świetne drewniane głośniki z niezłym Subwooferem. Po kupnie dla
Mamuśki na święta aż się przestraszyłem, że te niski tony to Ją nadobre
wystraszą swoją głebią i mocą akustyczną :)) Na razie czekam do Świąt,
wtedy zobaczymy. Pewnie będą się tam marnowały (Mamuśka nie lubi głośnej
muzy a szczególnie BumBum, ale co zrobić kuopine internetowo :))
Głośniki te mają oddzielne wejście do kompa lub do odtwarzacza DVD

--
Pozdrawiam
Simon