Re: mysz logitech v400

Autor: macko <mackoj_at_tlen.pl>
Data: Sun 18 Dec 2005 - 21:06:31 MET

Wlasnie na stronach logitecha ani na zadnych innych nie udalo mi sie
znalezc informacji o wadze.

Gdzies widzialem jakis review w ktorym pisali cos nie cos o tescie tej
myszy, miedzy innymi to, ze optyka dziala nieco gorzej nic w MX1000 (bo
nie dziala na bialej jednolitej powierzchni plastikowej, a ponoc MX1000
dziala).

Mysz jest dostepna, choc faktycznie pytania o nia wzbudzaja zaskoczenie
w wielu sklepach.