Re: Nieoryginalny naped CDRW do T40

Autor: siewa26 <siewa26_at_go2.pl>
Data: Sun 18 Dec 2005 - 13:36:13 MET

Użytkownik "siewa26" <siewa26@go2.pl> napisał w wiadomości
news:do3j8g$b6j$1@amigo.idg.com.pl...
> Witam.
>
> Czy można używać nieoryginalnego napędu CDRW do T40, mam na myśli czy
złącze
> będzie pasowało, oraz czy da radę przełożyć panel przedni z np. zepsutego
> oryginalnego dvd cdrw, czy raczej będę musiał używać taki napęd bez panela
> przedniego?
>
> Pozdrawiam Seba

Pytam się gdyż mam tylko DVD, a czasami przydałoby się coś wypalić ale nie
potrzebuję nówki oryginalnego napędu za kupe kasy gdyż nagrywam
sporadycznie. Zastanawiam się też nad kupnem mostka IDE na USB + zewnętrzna
nagrywarka DVD, za tym rozwiązaniem przemawiaja przede wszystkim prędkości
nie do osiągnięcia przez wbudowane napędy do laptopa, ale to raczej tylko do
domu, bo cięzko latać z takim ciężarem na plecach :)