Re: Live SBS0220 i problemy

Autor: szpon <szpon.nospam_at_gazeta.pl>
Data: Sun 18 Dec 2005 - 13:37:35 MET

"PSYLO" <psylo.wytnijto@o2.pl> wrote in message
news:do3k3t$m9g$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
Pomocy!

> A w testach słychać subwoofer czy w ogóle sygnału nie dostaje? Centralny
> chodzi dobrze?
> Być może nie wciskasz do samego końca wtyczki minijack do gniazda w
> karcie... Takie coś skutkuje właśnie działającym jednym kanałem.
>
> W celu wykluczenia awarii sprzętowej proponuję zainstalować sterowniki
> KX. Jak wtedy też nie będzie działało po prawidłowej konfiguracji to...
> nie dobrze :)

Spoko :) Byłem na tle głupi że zapomniałem zaznaczyć "Bass redirection"
:))))))) Już jest ok. Ale dzięki za szybką reakcję.

Btw pół tygodnia się męczyłem żeby ściągnąć działające oprogramowanie to
tego pieprzonego SBS0220. Wreszcie się udało - z eMule. Creativy na swojej
stronie udostępniają same sterowniki bez jakiegokolwiek miksera czy
"ustawiacza", żeby se 5.1 odpalić :/