Re: Laptop IMB T22 - warto za 1 649 zł?

Autor: siewa26 <siewa26_at_go2.pl>
Data: Sun 18 Dec 2005 - 13:25:44 MET

Użytkownik "ALIEN74" <alien74@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:43a2b149$1@news.home.net.pl...
> IBM seria T to żywa legenda- dlaczego?
> -egenda, bo krążą same dobre opowieści o jakości, wytrzymałości i
> trwałości tych laptopów
> -żywa, bo to prawda i ceny używanch IBM serii te w porównaniu z
> używanymi HP, czy Acerami to też potwierdzają.
>
> Sam kupiłem nowego Acera, a teraz porównując go ze służbowym T40 mojej
> narzeczonej, którego jest trzecim właścicielem przez hyba 3 lata trszke
> żałuje, że nie kupiłem sobie nowego T42 lub T43- to było tylko około 15%
> więcej niż dałem za swojego Acera.
>
> Bartek

Jestem tego samego zdania. Miałem Armade M300, Mam teraz Think Pada 570,
którego kupiłem za grosze w USA, teraz kupiłem używanego T40, na początku
zastanawiałem się też nad T23, dlaczego:

1)Jakość wykonania
2)Solidnośc klawiatury
3)Bardzo powolna utrata wartości, zwłaszcza jeżeli chcesz później sprzedać
komputer. Kupiłem w 2003 swoją 570 (taki odpwiednik obecnej serii X) ze
stacją dokującą prockiem PII 366 192RAM i HDD 6GB za jakieś 800zeta. Teraz
sprzedałem ten sam sprzęt za 500zł (fakt z upgradem o Wi-Fi na PCMCIA), ale
na tym sprzęcie działał w miarę dobrze nawet Windows XP, spokojnie chodziły
pliki *.rmvb i niektóre filmy kompresowane divix, nie mówiąc o Win 98.
4) Na twoim miejscu wolałbym dopłacić jakieś 200zeta i kupić t23 w wersji
1,15, szybsza szyna , szybszy procek np tu:

Pozdrawiam Seba