Re: Nieoryginalny naped CDRW do T40

Autor: Zbyszek <zetzzet_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 19 Dec 2005 - 17:31:19 MET

"siewa26" <siewa26@go2.pl> wrote in message
news:do3l4a$hup$1@amigo.idg.com.pl...

> Użytkownik "siewa26" <siewa26@go2.pl> napisał w wiadomości

> złącze

> Pytam się gdyż mam tylko DVD, a czasami przydałoby się coś wypalić ale nie
> potrzebuję nówki oryginalnego napędu za kupe kasy gdyż nagrywam
> sporadycznie. Zastanawiam się też nad kupnem mostka IDE na USB +
> zewnętrzna
> nagrywarka DVD, za tym rozwiązaniem przemawiaja przede wszystkim prędkości
> nie do osiągnięcia przez wbudowane napędy do laptopa, ale to raczej tylko
> do
> domu, bo cięzko latać z takim ciężarem na plecach :)

Przelozysz ramke i powinno dzialac - ja w R40 nie mam z tym zadnych
problemow (z tymze, kupilem druga ramke i sobie przekladam). U mnie doszlo
jeszcze pilowanie szufladki, bo IBM ma takie wyciecie, a napedy maja plytke
czolowa bez wyciecia.

--
| Pozdrawiam,  | Asus P4C-800 Dlx, P4 3GHz 1024/800,  2GB DDR400 Kingston |
| Zbyszek   | CNPS7000-AlCu, Abit Gf4Ti-4200 ZM-80, Barracuda 80 160 160 |