Re: LiteOn 165H6S - jak korzystac z LightScribe?

Autor: PaPi <aaa_at_bbb.ccc>
Data: Fri 16 Dec 2005 - 11:18:38 MET

> To tyle z mojej strony. Takie watki do niczego nie prowadza.

Masz problemy ze zrozumieniem - rysuj schematy.
Moze wystarczylby zwykly rozbior logiczny postu ?
Pierwszy raz Ci pomoge :

"1. "Blad" pirackiej wersji Nero 7. AFAIK z orginalem dziala ok."

AFAIK - as far as I know - O ILE MI WIADOMO
O ile mi wiadomo piracka wersja 7 nie dziala poprawnie z technologia
lightscribe.
Nie jest to ZADEN zarzut uzywania przez kogokolwiek pirackich wersji.
Pisalem o czym przeczytalem.

"2. Dziala bez problemu z wersja 6.x"

Oznacza to nie mniej ni wiecej jak to, ze poprawnie dziala wersja 6.x Nero

" dostarczana razem z nagrywarka "

jaka mozna znalezc w pudelku z nagrywarka (mnie przynajmniej sie udalo).

"po uprzednim zainstalowaniu uslugi lightscribe (do sciagniecia ze strony
www.nero.com albo www.lightscribe.com )"

Do poprawnej wspolpracy z oznakowaniem plyt technologia lightscribe potrzeba
sciagniecia i zainstalowania "uslugi" lighscribe z ww. stron internetowych.

Jesli nadal w moim poscie widzisz wiecej niz faktycznie napisalem jest to
tylko i wylacznie Twoj problem.

Pozdrawiam
PaPi