Re: LiteOn 165H6S - jak korzystac z LightScribe?

Autor: Habeck Colibretto <habeck_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Fri 16 Dec 2005 - 12:10:26 MET

Dnia 16.12.2005, o godzinie 11.18.38, na pl.comp.pecet, PaPi napisał(a):

> Masz problemy ze zrozumieniem - rysuj schematy.
> Moze wystarczylby zwykly rozbior logiczny postu ?

Może lepiej nic nie rozbieraj... :P

> Pierwszy raz Ci pomoge :
>
> "1. "Blad" pirackiej wersji Nero 7. AFAIK z orginalem dziala ok."
>
> AFAIK - as far as I know - O ILE MI WIADOMO
> O ile mi wiadomo piracka wersja 7 nie dziala poprawnie z technologia
> lightscribe.

NIEnieNIE. Napisałeś >>"Błąd" pirackiej wersji Nero 7.<< a nie >>AFAIK
"błąd" pirackiej wersji Nero 7.<<. Czujesz różnicę?
Z tego co wiesz, to z oryginałem działa prawidłowo. Ja przed AFAIK widzę
kropkę, a Ty? :)

> Nie jest to ZADEN zarzut uzywania przez kogokolwiek pirackich wersji.

Jedynie sugestia... :) "AFAIK" przed "błąd" by nie zaszkodził a i by Cię w
tym momencie krył - ale go nie dałeś.

> Pisalem o czym przeczytalem.

Ale wyraziłeś się nieprecyzyjnie... Zwykłe "przepraszam, nie o to mi
chodziło" by wystarczyło. A nie jakieś rozbieranie... :)

--
Pozdrawiam,
*Habeck*