Re: LiteOn 165H6S - jak korzystac z LightScribe?

Autor: Michal Bien <mbien_at_usunto.uw.edu.pl>
Data: Thu 15 Dec 2005 - 16:39:12 MET

PaPi <aaa@bbb.ccc> wrote:

> Nic nikomu NIE ZARZUCAM. Przeczytaj uwaznie moj post

            Jesli starasz sie odwracac kota ogonem, to mala prosba - rob to w
sposob inteligentny. Inaczej dajesz do zrozumieia, ze uwazasz innych
za glupcow.

> i dowiedz sie co znaczy AFAIK.

            Wyobraz sobie ze zbyt dlugo korzystam z usenetu by siegac do tak
podstawowych akronimow :P

> Czemu insynuujesz mi cos czego nie napisalem ?
> Czy gdziekolwiek w moim poscie pisalem o przyczynach takiego bledu w
> Nero 7 ? Pisalem to co do tej pory udalo mi sie przeczytac o nero 7 i
> jego klopotach z lightscribem.

Cytat z Twojego poprzedniego postu:

Czyli co chcesz udowodnic? Ze nie sugerowales ze ktos korzysta z pirackiej
wersji i to jest przyczyna jego problemow, a z oryginalna wersja
instalacyjna dziala OK? Zwroc uwage ze w tym punkcie dodatkowo nie
rozgraniczyles na wersje - uogolniles tylko ze to kara za piractwo.
 Litosci - miej odrobine szacunku dla ludzi ktorzy to beda czytac - nie
kazdy lyka posty jak nie przymierzajac jakis "Fakt" czy inny "Super Ekspres".

> Pisalem to co do tej pory udalo mi sie przeczytac o nero 7 i jego
> klopotach z lightscribem.

            Doprawdy? Pzeczytaj tamten post jeszcze raz. Z tym o czym piszesz
wyzej nie ma wiele wspolnego - to raczej ocena bez znajomosci faktow
czyjegos postepowania, czyzby korzystajac z doswiadczen swoich i swoich
znajomych?

> Moj HP 840i dziala swietnie z nero 6.x i zainstalowana usluga
> lightscribe.

            Tylko co z tego wynika i jak ma sie do zarzutu "pirackosci" ver. 7?
Nero to taka kobyla, ktora jedne nagrywarki poprawnie obsluguje, obsluge
innych psuje z wersji na wersje, a nie uaktualnie sie tego pakietu przez
sama baze sterownikow. Tak wiec ze na jednej nagrywarce dziala i do tego
w ver. 6.x nie ma zadnego zwiazku z sugerowana pirackosci wersji 7.x

To tyle z mojej strony. Takie watki do niczego nie prowadza.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl