Re: Pomozcie skonfigurowac wydajny komputer

Autor: MadMan <madman15_at_nie-spamo-wac.wp.pl>
Data: Fri 16 Dec 2005 - 07:25:57 MET

Dnia Thu, 15 Dec 2005 23:18:01 +0100, *KW* napisał(a):

> Centrum Usług Internetowych (to taka aplikacja komercyjna
> dla klientów bankowości) wymaga dla poprawnego działania
> czytnika kart, Javy Microsoftu. Do tej pory wszystko grało,
> ale dziś: kłopoty. Okazało się, że podczas pracy w neostradzie,
> komputer sam (po raz drugi) wgrał sobie SP2 do XP. Oczywiście
> z poprawkami Javy Sun-a. No, gdybym miał chipset NForce4, to
> 'dupa blada'. Na szczęście chipset Intela, dogranie Javy M$,
> wyłączenie tamtej w IE i wszystko gra.
> Takich kłopotów należy się spodziewać i zabezpieczyć się
> przed nimi, szczególnie gdy się za to bierze pieniądze.

Sorki, ale nie rozumiem... Co ma do tego chipset? Mógłbyś mi to wyjaśnić
trochę?
Poza tym ja proponowałem procesor dwurdzeniowy - to chyba lepsze
rozwiązanie niż HT. A dwurdzeniowce AMD to lepsze rozwiązanie niż
dwurdzeniowce Intela choćby dlatego, że Intela zabija wydajność pamięci
przy dwóch rdzeniach, a AMD ma jeszcze małe luzy.

--
| MadMan | MSI KT6-Delta +Duron 1,6@2 GHz FSB166 +1,5 GB PC3200  |
| Samsung SyncMaster 755DF +Pentagram Freezone QC-92CU +HP LJ 5  |