Re: Pomozcie skonfigurowac wydajny komputer

Autor: Marcin Fal <marcin.fal_at_WYWALTOgmail.com>
Data: Fri 16 Dec 2005 - 13:12:10 MET

On Thu, 15 Dec 2005 23:18:01 +0100, *KW* <wasilewk@neostrada.pl>
wrote:

> ale dziś: kłopoty. Okazało się, że podczas pracy w neostradzie,
> komputer sam (po raz drugi) wgrał sobie SP2 do XP. Oczywiście
> z poprawkami Javy Sun-a. No, gdybym miał chipset NForce4, to
> 'dupa blada'. Na szczęście chipset Intela, dogranie Javy M$,
> wyłączenie tamtej w IE i wszystko gra.

Ja rozumiem że Java Suna mogła spowodować niedziałanie aplikacji,
rozumiem że się zainstalowała przez automat, rozumiem że trzeba było
dograć JAVE MS, ale nie rozumiem co ma do tego rodzaj chipsetu?

Sam mam nForce2 i o ile z kiedyś z VIA miewałem różne dziwne problemy
to o nForce2 nie mogę złego słowa powiedzieć.

--
Marcin Fal
Moje aukcje: