taktowanie procesora

Autor: Korbusia <korbusiaWYTNIJ_TO_at_op.pl>
Data: Thu 15 Dec 2005 - 20:22:15 MET

Posiadam notebooka z procesorem Turion 64, 1,6GHz - tak przynajmniej
jest napisane w papierach. Tymczasem we właściwościach systemu widzę
czasami właśnie te 1,6GHz, innym razem tylko 800MHz. Podobnie tylko
800MHz pokazał mi program AMD N-Bench 3.1 do testowania wydajności
komputera. Co to może oznaczać? A może to normalne jest? Bo nie wiem,
czy lecieć do serwisu, póki mam gwarancję?
Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam
Ania