Re: taktowanie procesora

Autor: red <red_at_redplanet.com>
Data: Thu 15 Dec 2005 - 20:29:29 MET

Korbusia wrote:
> Posiadam notebooka z procesorem Turion 64, 1,6GHz - tak przynajmniej
> jest napisane w papierach. Tymczasem we właściwościach systemu widzę
> czasami właśnie te 1,6GHz, innym razem tylko 800MHz. Podobnie tylko
> 800MHz pokazał mi program AMD N-Bench 3.1 do testowania wydajności
> komputera. Co to może oznaczać? A może to normalne jest? Bo nie wiem,
> czy lecieć do serwisu, póki mam gwarancję?

Nigdzie nie lec :) To jest normalnie, a technika zupelnie podoba do tej
z Intel Centrino. Procesor obniza taktowanie, kiedy nie jest potrzebna
pelna wydajnosc w celu obnizenia zuzycia pradu. Kiedy potrzebna jest moc
sam dynamicznie zwieksza do maksimum - w Twoim przypadku 1.6GHz.

P.S. Ile ciagnie ten Turion na bateriach?

--