Re: celeron m - 4 godz. pracy ?/ laptop/ raty/ wroclaw

Autor: red <red_at_redplanet.com>
Data: Thu 15 Dec 2005 - 20:25:52 MET

allerune wrote:
> dzieki, ale tego zloma juz mam... dopoki dzialal bylo fajnie, jak sie
> zepsul to w serwisach nawet nie chca sluchac opisu usterki, po prostu
> mowia "Aristo nie naprawiamy"... a autoryzowany serwis, monopolista,
> jest drogi...

Przede wszystkim jest 2 lata gwarancji w standardzie. Wiec nie powiesz
mi, ze Smart 300S popsul Ci sie po okresie gwarancyjnym, bo wtedy go po
prostu jeszcze nie bylo :) Aristo dzis, to nie to co Aristo 2 lata temu.
Podobnie jak Toshiba, tylko w druga strone niestety.

I druga rzecz - wiekszosc dzisiejszych notebookow to kadlubki, z
przedrukiem na obudowie, takze Aristo ktory jest sprzedawany w USA jako
Compal. Wiec nie sadze, aby ktorys z serwisow marudzil dzisiaj na
naprawe notebooka tej firmy - elektronika taka sama jak wszedzie.

--