wiatrak na procesorze...

Autor: V0ytA$ <mazzi_at_usun_mnie_z_tego_adresu_plusnet.pl>
Data: Thu 15 Dec 2005 - 20:15:15 MET

Witam!
mam takie troche głupawe pytanie...czy wiatrak na radiatorze na procku
powinien nadmuchiwać powietrze na radiator, czy też je wydmuchiwać...bo
spierałem sie ostatnio z dwoma kolegami, którzy twierdzą że mają wiatraczki
wydmuchujące powietrze na zewnątrz...mi sie to wydaje bez sensu bo czytałem
że on ma nadmuchiwać żeby zwiekszyc przeplyw powietrza przez radiator...jak
jest naprawde??