Re: przymierzam się do Amilo Pro V2040 - jakie wrażenia?

Autor: UberKunda <wgod_at_interia.pl>
Data: Sat 10 Dec 2005 - 18:09:09 MET

Dnia 10-12-2005 o 13:53:04 marcin m. <marmoo@op.pl> napisał:

> Na razie stane³o na Amilo Pro V2040
> No i tu pytanie
> - ma kto¶ i u¿ywa, jak wra¿enia
> - a co wa¿niejsze, jak serwis FS, i gdzie go ³atwiej realizowaæ,
> Karen czy komputronik? (jako¶ nie pomy¶la³em ¿eby i¶æ

Witam !

W naszej firmie działa kilka FS z serii profesjonalnej V20xx i V80xx, Sxxx
generalnie dobre laptopy nie sÄ… zbytnio awaryjne, trochÄ™ tandetnie wykonany
'glidepoint' synapsis`a ale to kwestia przyzwyczajenia (i tak większość z
nas używa myszki)
Kupując zwróć uwagę na gwarancję i na dzień dobry wykup rozszerzenie z 2
do 3 lat.
Co do jej realizowania - z serwisem nie ma problemu, jak mnie pamięć nie
myli realizuje to
AC Serwis, zasadą jest że czas oczekiwania na naprawę jest odwrotnie
proporcjonalny do wieku i popularnośći laptopa :)
Co do samego zakupu - w Polsce serie profesjonalne sprzedajÄ… "wszyscy",
serie konsumenckie w tym Amilo - tylko Komputronik, Vobis i Media Markt :)

Pozdrawiam W.

--
Stop moheryzacji !!! - http://www.ojciec-dyrektor.de/