przymierzam się do Amilo Pro V2040 - jakie wrażenia?

Autor: marcin m. <marmoo_at_op.pl>
Data: Sat 10 Dec 2005 - 13:53:04 MET

Witam

głowię się co kupić.
Najpierw chciałem CA, ale zbyt kiepskie opinie.
Na Dell'a raczej mnie nie stać (~4000 tys brutto)
Acerów używałem, dziękuję. Może się coś
przez rok zmieniło, ale dla mnie to topór, i w wykonaniu,
i w pracy. Na razie staneło na Amilo Pro V2040
( http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=21987)
link załatwia pytanie czego mniej więcej potrzebuje
- Pentium Centrino w notku się przydaje ;-)

No i tu pytanie
- ma ktoś i używa, jak wrażenia
- a co ważniejsze, jak serwis FS, i gdzie go łatwiej realizować,
Karen czy komputronik? (jakoś nie pomyślałem żeby iść
do Vobisu, powinienem? ;-)

z góry dziękuję za wszelkie konstruktywne
(i nie) uwagi

--
marcin m.
ikim(at)wp(dot)pl