było: notek FS, teraz... ból głowy - jakiego wybrać laptopa ? HP vs Toshiba

Autor: marcin m. <marmoo_at_op.pl>
Data: Sun 11 Dec 2005 - 22:15:52 MET

Witam,

od kilku dni poszukuję laptopa, budżet do 4500 brutto.
Używałem jak dotąd desktopów + okazjonalnie coś z
firmy na wyjazdach (Tośka + Accer).

Teraz wywalam własną cięzko zarobioną kasę.

Zastosowania - office+mobilność+fotosklep na
zew. CRT (edycja zdjęć digital)
Do gier mam PS2.

Po krótkim przekopaniu netu i wizycie w MM
mam następujące wrażenia:

Biednych nie stać na tanie (badziewie)
więc odpadają składaki. Dlaczego? Kiedyś pół
roku odkładałem na buty w góry, ani razu nie żałowałem,
służą piąty sezon.

A więc HP, Toshiba, mooooże FS.
Intel Pentium Dotham/Sonoma 1,7
512 RAM (ew 1 GB)

O serwisie FS opinie krążą fatalne,
podobnie HP. O toshibie - brak danych

Po macaniu w MM najbardziej podszedł mi
HP nx6110. Miód klawiatura, w przeciwieństwie do FS,
Tośka pośrodku.

Więc teraz pytam o:
- wrażenia użytkowników hp nx6110
- jw. Toshiba Satelite l-20 101 (drogo)
- serwis HP i Toshiby w Polsce

wiem że temat wałkowany na grupie ale o
hp nx6110 sprzeczne skrajne opinie, o tośce raczej wszyscy że OK...

pozdrawiam

--
marcin m.
ikim(at)wp(dot)pl