Re: Zasilacz Dual, czy One (Single) FAN ?

Autor: Szarlih <szarlihy_at_wp.pl>
Data: Sat 10 Dec 2005 - 18:07:47 MET

Andre NH napisał(a):

> Sigle (One) posiada wieksza powierzchnie zasysania powietrza do
> wnetrza - wydawaloby sie ze wygrywa. Ale czy tak jest naprawde?

jeden wiatrak działa na zasadzie podciśnienia i to sprawdza się gdy w
środku jest niewiele elementów, ewentualnie da się je dobrze rozmieścić,
by było miejsce między nimi. ale nie wiem czy zdarzyło ci się widzieć
rozbebeszony porządny, ciężki zasilacz. najczęściej poprostu wszystko
jest upchane i zostaje mało przestrzeni, więc drugi wiatrak, zasysający
jest tam by wspomóc przepływ powietrza.

z własnego doświadczenia mogę powiedzieć, że temperatura na procesorze
mi spadła kiedy znalazł się nad nim wentylator od szefa.

--
                 _____