Re: Którego laptopa byście wybrali??

Autor: Paszczak <szczapak_at_huga.pl>
Data: Sat 10 Dec 2005 - 01:19:05 MET

red <red@redplanet.com> wrote:
> Uzywales tego notebooka? A uzywales innych, zeby porownac?

Używałem dość krótko u kolegi. Sam miałem bardzo starego Aristo, który się
rozpadł na kawałki. I tak naprawdę to był laptop OEMowy, tzn. wnętrzności
były robione przez pewną firmę (nie pamiętam już teraz nazwy - znalazłem
szukając aktualizacji BIOSu), a tylko naklejka była 'Aristo' (w sieci ten
sam model występował pod różnymi markami). Nie wiem, jak z obecnymi laptopami.

> Dizajn jest dokladnie taki, jak widac na zdjeciu (wicej na stronie
> Aristo), a sam notebook jest badziej reprezentatywny od niejednego ponuro
> czarnego HP.

Nie wiem jak HP, ale Asus (z serii A3) bardziej mi się podoba. Ale to
kwestia gustu. Ja np. nie lubię jasnych notebooków (to był jeden z głosów
przeciw Toshibie).

> Asusy nie sa najgorsze, choc swego czasu bylo glosno o zjaranych plytach
> w notkach. Jak teraz... nie wiem, ale nie lubie tej firmy.

Hry hry hry, przedwczoraj w stacjonarnym PC poszła mi płyta Asusa P4P800-E :)
Na szczęście na gwarancji. Mimo wszystko postanowiłem Asusowi zaufać.

P.