Re: Którego laptopa byście wybrali??

Autor: Michal <michaljelinskiNIEZYCZESOBIESPAMU_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 10 Dec 2005 - 01:18:22 MET

Użytkownik "kriss" <koreek@poczta.onet.plt.pl> napisał w wiadomości
news:dnd3d1$pfk$1@inews.gazeta.pl...
> Coś mi się wydaje że wybiorę ASUSA bo faktycznie z tym kiepskim serwisem
> jest glośno od dłuższego czasu a tu tylko rok gwarancji w ASUSIe 2 lata
> door-to-door. Innych marek raczej nie biorę pod uwagę, zależy mi na porcie
> COM.dzięki wszystkim za sugestie.
> Pozdrawiam Kriss

Moze jeszcze doloze swoje 3 grosze....
Nie zebym ci wskazal, co masz kupic :), ale kilka faktow i problemow, jakie
napotkalem przy zakupach laptopow na firme (w sumie ponad 40, rozne marki):
- 2 lata gwarancji to jest MINIMUM na laptopa... zdecydowana wiekszosc
usterek w laptopach wychodzila pomiedzy pierwszym a drugim rokiem
uzytkowania (glownie matryce i hdd)
- ASUS ma pewien minus - probuje dostac baterie do nieco starszego modelu
A24L (mam kilkanascie sztuk)... okazuje sie, ze trzeba czekac 3 tygodnie, a
nowa bateria kosztuje.... 650zl netto... to jest spory kosmos... mysle, ze
to zalezy od popytu.. ale na razie z czesciami do ASUSa jest po prostu
kiepsko... to jest drozsze niz w HP czy IBM
- trzeba przyznac, ten design, ktory wybrales bardzo fajnie sie
prezentuje... nie dosc, ze plastik obudowy jest wysokiej jakosci, to kolor
maskuje ewentualne slady po nadgarstkach :) (widoczne po kilku miesiacach
uzywania klawiatury i touchpada).. mamy 3 sztuki, przechodzily ciezkie testy
u nas i to z powodzeniem...
- te nasze starsze ASUSy maja pewien mankament - byc moze twoj laptop go
miec nie bedzie... chodzi o to, ze naped DVD moze byc podlaczony albo po
interfejsie IDE, albo po wewnetrznym USB. USB jest duzo lepszym
rozwiazaniem, poniewaz np. podczas nagrywania system nie zwalnia ci tak
bardzo (mozna powiedziec, ze zarzyna system), jak w przypadku IDE.. a
niestety nase ASUSy maja CD/DVD na IDE...
- warto looknac, czy dysk, ktory masz to 4200obr czy 5400... roznica jest
dosc mocno odczuwalna w predkosci dzialania calego komputera
- z tych kilkunastu ASUSow, ktore mamy, 4 z nich byly juz w serwisie ORIKA
(serwisuja ASUSy i ARISTO). I niestety jestem troche rozczarowany serwisem..
jeszcze rok temu bylo duzo lepiej, teraz maja chyba duzo wiecej roboty, bo i
czas naprawy sie wydluzyl i kontakt z serwisem coraz trudniejszy (chociaz
jakosc naprawy jest zadowalajaca). Wszystkie 4 poszly z ta sama wada -
uszkodzona karta dzwiekowa...
- do wszystkich ASUSow dawali kiedys torbe i myszke optyczna... i to bardzo
porzadne rzeczy... do HP nie daja

To na razie tyle :)
Pozdrawiam
Miki