Re: Którego laptopa byście wybrali??

Autor: red <red_at_redplanet.com>
Data: Sat 10 Dec 2005 - 00:09:03 MET

Paszczak wrote:
> Ja bym odradzał - dizajn jest tragiczny, wykonanie takie dość toporne
> (ciekawe skąd te 0.5 kg mniej - może bez baterii?).

Uzywales tego notebooka? A uzywales innych, zeby porownac? Dizajn jest
dokladnie taki, jak widac na zdjeciu (wicej na stronie Aristo), a sam
notebook jest badziej reprezentatywny od niejednego ponuro czarnego HP.
Jesli idzie o wykonanie to doczepic mozna sie jedynie dosc glosnego
kliku przyciskow touchpada, tylko kto tego uzywa na dluzsza mete? Reszta
jest bez zarzutu, wlacznie z dobrymi zawiasami trzymajacymi ekran.

> w laptopie wymarzyć (nawet RS232 :) ). Marce można zaufać, choć Toshiba
> czy HP są jednak bardziej 'markowe'. Ale za to za tę samą cenę dostajesz
> od Asusa więcej. Od Aristo dostaniesz jeszcze więcej (bo jeszcze słabsza
> marka), ale Aristo kompletnie nie budzi mojego zaufania. Podobnie jak Acer.

HP ma najgorsze serwisowanie, jakie mozna sobie tylko wyobrazic -
podobnie zreszta jak podwykonawcy dla Fujitsu-Siemens zajmujacymi sie
seria Amilo - wyjatkiem tutaj jest Lifebook, ktory podlega serwisowi
samego FS. Natomiast Toshiba jesli idzie do serwisu, to napewno polezy
tam 2 tygodnie, ale chociaz naprawiaja.

Asusy nie sa najgorsze, choc swego czasu bylo glosno o zjaranych plytach
w notkach. Jak teraz... nie wiem, ale nie lubie tej firmy.

--