Re: ARISTO FT8800 - nadmierne grzanie

Autor: Artur Marianski <artur.marianskiWYTNIJ_TO_at_pf.pl>
Data: Fri 09 Dec 2005 - 19:18:26 MET

Witam,

Użytkownik "wac" <wac1grupy@onet.pl> napisał w wiadomości
news:dnab63$c04$1@news.onet.pl...
> Dzięki za coś konstruktywnego.
> Niepokoi mnie jednak fakt, ze powietrze z kratki wentylatora wylatuje
> chlodne, a obok przy wejciu zasilania jest gorąco jak w piekle.
> Jednak faktem jest, że wentylator powinien równiez chłodzić wewn.
> zasilacz,
> więc może być coś na rzeczy.
> Mam wrazenie, że wentylator kiedyś szybciej pracował - przy tym robił
> troche
> hałasu, a teraz kręci się, ale jest podejrzanie cicho.
>
> Dzieki za podpowiedź.

Wiesz, w tym modelu byl problem z gniazdem zasialania. Mianowicie jest dosc
podatne na wyrwanie czesciowe lub ktorejs z nozek. Moze to grzanie sie to
efekt slabego kontaktu, iskrzenia? Zrob test. Wyciagnij baterie, zostaw
komputer w BIOSie np i poruszaj gniazdem (w miare mocno) i sprawdz, czy Ci
sie komputer nie wylaczy. Jesli tak, to gniazdo do przelutowania lub wymiany
(w zaleznosci czy to slabe/zimne luty czy rozwalone gniazdo)

Pozdrawiam

--
                 Artur Marianski
* Przy odpowiedzi usun z adresu napis WYTNIJ_TO *