Re: ARISTO FT8800 - nadmierne grzanie

Autor: Artur Marianski <artur.marianskiWYTNIJ_TO_at_pf.pl>
Data: Fri 09 Dec 2005 - 19:18:34 MET

U¿ytkownik "Grzechu" <sgp@klub.chip.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
news:4398b81e@news.vogel.pl...
> U¿ytkownik "Artur Marianski" <artur.marianskiWYTNIJ_TO@pf.pl> napisa³ w
> wiadomo¶ci news:dna8at$1n9$1@news.onet.pl...

> Nie pochwaliæ. Przestrzec kolejnych u¿ytkowników przed zakupem
> niemarkowych laptopów. Bierzcie nieco s³absze parametry, ale renomowane
> firmy.
>
> Jestem elektronikiem (tyle ¿e nie zwi±zanym z laptopami) i wiem czym siê
> ró¿ni dobry element uk³adu od niby takiego samego stosowanego w psich
> konstrukcjach. Dla laika to samo z wygl±du, ale spójrzcie dok³adnie na
> parametry katalogowe zastosowanych elementów i ich trwa³o¶æ (wy¿sza jako¶æ
> [...]

Ale zdajesz sobie sprawe, ze ta "psia" firma jaka jest Aristo (wlasciwie to
nie nazwa firmy tylko produktu) stosuje kadlubki a wiec i elektronike tych
samych producentow, z ktorych korzystaja inne markowe fimry ? Np. Quanta,
Compal. Podzespoly takie jak HDD i napedy, matryce to juz w ogole jedna
wielka rodzina i nie ma o czym mowic. Oczywiscie w przypadku matryc cena
modelu wymusza jej jakosc.

BTW: uprzedze ewentualne pytanie - Aristo 8800 to Uniwill, wiec moze mniej
znany dostawca kadlubka ,no ale to tez raczej produkt ekonomiczny z
zalozenia mial byc :)

Pozdrawiam

--
                 Artur Marianski
* Przy odpowiedzi usun z adresu napis WYTNIJ_TO *