Re: ARISTO FT8800 - nadmierne grzanie

Autor: Grzechu <sgp_at_klub.chip.pl>
Data: Thu 08 Dec 2005 - 23:48:44 MET

Użytkownik "Artur Marianski" <artur.marianskiWYTNIJ_TO@pf.pl> napisał w
wiadomości news:dna8at$1n9$1@news.onet.pl...

> Coz, ciekawa odpowiedz i g***o warta z punktu widzenia zadajacego pytanie.
> Pochwalic sie chciales ?

Nie pochwalić. Przestrzec kolejnych użytkowników przed zakupem niemarkowych
laptopów. Bierzcie nieco słabsze parametry, ale renomowane firmy.

Jestem elektronikiem (tyle że nie związanym z laptopami) i wiem czym się
różni dobry element układu od niby takiego samego stosowanego w psich
konstrukcjach. Dla laika to samo z wyglądu, ale spójrzcie dokładnie na
parametry katalogowe zastosowanych elementów i ich trwałość (wyższa jakość =
wyższa cena), a wszystko się rozjaśni czemu są różnice w cenach sprzętu.