Re: ARISTO FT8800 - nadmierne grzanie

Autor: wac <wac1grupy_at_onet.pl>
Data: Thu 08 Dec 2005 - 23:13:16 MET

Dzięki za coś konstruktywnego.
Niepokoi mnie jednak fakt, ze powietrze z kratki wentylatora wylatuje
chlodne, a obok przy wejciu zasilania jest gorąco jak w piekle.
Jednak faktem jest, że wentylator powinien równiez chłodzić wewn. zasilacz,
więc może być coś na rzeczy.
Mam wrazenie, że wentylator kiedyś szybciej pracował - przy tym robił troche
hałasu, a teraz kręci się, ale jest podejrzanie cicho.

Dzieki za podpowiedź.

Użytkownik "Artur Marianski" <artur.marianskiWYTNIJ_TO@pf.pl> napisał w
wiadomości news:dna8at$1n9$1@news.onet.pl...