Re: NIE kupujcie Acera i NIE serwisujcie w firmie Blasc

Autor: Pawel <pawelral_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 08 Dec 2005 - 09:16:41 MET
Message-ID: <dn8q59$qn0$1@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original

Użytkownik "Markus Sprungk" <msprungk@gmail.com> napisał w wiadomości
news:la191v3eusjn.1ltyullfqjwor$.dlg@40tude.net...
> Pawel Debski napisał(a):
>
>> Szanowni Państwo!
>
> Szanowny Panie!
>
> Prosimy o ustawienie w swoim czytniku zawijanie linii bo tego się nie da
> czytać. Bardzo dziękujemy
>
>
>> Była dyskusja nt. serwisu firmy Acer (Blasc w W-wie). Byłem tam dzisiaj i
>> niestety są to ludzie krańcowo niekompetentni, co niestety poważnie sugeruje,
>> żeby nie kupować komputerów marki Acer.
>
> Z powodu niekompetentnego serwisu? Ciekawe spostrzeżenie. Trzeba by było
> zrezygnować z zakupu praktycznie każdego laptopa lub dowolnego innego
> urządzenia elektronicznego w tym kraju
>
>
>> Miałem problem z instalacją pamięci w nowym komputerze przenośnym Acer i
>> autoryzowany (sic!) serwis Blasc S.C. stwierdził, że pamięci nie będą działać
>> gdyż są niekompatybilne - instalowali, testowali i stwierdzili, że pamięci
>> się nie nadają.
>>
>> Po godzinie byłem w innej firmie (nieautoryzowanej), gdzie pamięci
>> zainstalowano i działają poprawnie.
>>
>> Ciekawostka!
>
>
Też dostałęm ostatnio drukarke HP którą przyniesili ludzie mi z autoryzowanego
serwisu HP - w którym stwierdzieli że drukaki sie już nie da naprawiać i
jest do wywalenia.
Mi jej naprawa zajęła a 30 minut...
Received on Thu Dec 8 09:20:24 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 08 Dec 2005 - 09:51:08 MET