Re: NIE kupujcie Acera i NIE serwisujcie w firmie Blasc

Autor: Markus Sprungk <msprungk_at_gmail.com>
Data: Wed 07 Dec 2005 - 22:51:13 MET
Message-ID: <la191v3eusjn.1ltyullfqjwor$.dlg@40tude.net>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

Pawel Debski napisał(a):

> Szanowni Państwo!

Szanowny Panie!

Prosimy o ustawienie w swoim czytniku zawijanie linii bo tego się nie da
czytać. Bardzo dziękujemy

> Była dyskusja nt. serwisu firmy Acer (Blasc w W-wie). Byłem tam dzisiaj i niestety są to ludzie krańcowo niekompetentni, co niestety poważnie sugeruje, żeby nie kupować komputerów marki Acer.

Z powodu niekompetentnego serwisu? Ciekawe spostrzeżenie. Trzeba by było
zrezygnować z zakupu praktycznie każdego laptopa lub dowolnego innego
urządzenia elektronicznego w tym kraju

> Miałem problem z instalacją pamięci w nowym komputerze przenośnym Acer i autoryzowany (sic!) serwis Blasc S.C. stwierdził, że pamięci nie będą działać gdyż są niekompatybilne - instalowali, testowali i stwierdzili, że pamięci się nie nadają.
>
> Po godzinie byłem w innej firmie (nieautoryzowanej), gdzie pamięci zainstalowano i działają poprawnie.
>
> Ciekawostka!

Wszędzie zdarzają się ludzie niekompetentni. Zaczynając od warzywniaka na
pobliskim osiedlu a kończąc na polskim rządzie. Czy to coś zmienia?

-- 
Markus Sprungk                msprungk(at)post(KROPKA)pl
ICQ: 79050392                  msprungk@gmail.com
Tlen: msprungk
GG: 1447098
Received on Wed Dec 7 23:00:45 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 07 Dec 2005 - 23:51:10 MET