Re: NIE kupujcie Acera i NIE serwisujcie w firmie Blasc

Autor: w.p. <ptaku2_wywalto_at_tlen.pl>
Data: Thu 08 Dec 2005 - 09:21:28 MET
Message-ID: <dn8qdq$cmm$1@213.17.192.132>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

Pawel wrote:

> Też dostałęm ostatnio drukarke HP którą przyniesili ludzie mi z
> autoryzowanego serwisu HP - w którym stwierdzieli że drukaki sie już
> nie da naprawiać i jest do wywalenia.
> Mi jej naprawa zajęła a 30 minut...

Znajomej siostra w usa oddała laptopa Della do serwisu - stwierdzili że nie opłaca się
naprawiać bo koszt przekroczy wartość - mimo że sprzęt stosunkowo nowy (zegar powyżej 1 GHz).
Znajoma wzięła go sobie do Polski, odkurzyła w środku, wymieniła dysk twardy... i ma laptopa za 400 zł.

-- 
-Bardzo porządna dziewczyna.
-Trudno! Co robić...
Received on Thu Dec 8 09:25:23 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 08 Dec 2005 - 09:51:08 MET