Re: SCSI w praktyce

Autor: ToMasz <witu_at_polbox.KOM>
Data: Thu 08 Dec 2005 - 07:49:14 MET

> Współczesne najlepiej (nowiutkie), jeżeli chcesz mieć
> dobrą wydajność. Swoją drogą Ultra2 to chyba 80 MiB/s
> o ile dobrze liczę, to na superwydajną macierz może być
> troszeczkę mało.
w opisie kontrolera wyczytałęm ze ma transfer 132MB, a w innym miejscu ze ma
tylko 80. Wnioskuje, ( nie wiem czy słusznie) ze 132to ograniczenie PCI, a
80 przypada na każdy z dysków. Pytanie czy rzeczywiscie na KAZDY z DYSKÓW
czy tez na TASME, czyli skoro jest jedna tasma to nawet przy 10 dyskach max
co dostane to 80.....

> Terminator aktywny na końcu kabla SCSI (na host-adap-
> terze pewnie jest włączalny w BIOSie, jak zwykle).
tego nie skumałem :) poszykam wieczorem na goglach :)

> Trzeba by zrobić testy, ale obawiam się, że *dobra* implemen-
> tacja SATA
mozesz podac przykłąd? cena zestawu scsi jest porównywalna z ceną nowej
płyty głównej
> (zintegrowana z chipsetem i połączona bezpośrednio
> do magistrali międzymostkowej, a nie PCI)
teraz mam raid 0 sata pci ( sil3112) ale drętwo to pod linuxem działa...

dzieki wielkie
ToMasz