Re: Lite-On - co jest nie tak?

Autor: mgs <magness2_TOUSUN__at_poczta.fm>
Data: Wed 07 Dec 2005 - 23:38:22 MET

> Czy napęd zakończył swój żywot? Ma dopiero nieco ponad rok!

Tak, zapewne jest to model 1653S albo 1633S (zgadłem? :D jeśli nie, to
prosze o podanie modelu, bo ciekawi mnie na ile powtarza się awaryjność
innych modeli LiteON - takie hobby) - te modele tak mają :).
Radzę oddać do serwisu, prawie na pewno dostaniesz w zamian (po ok.
tygodniu - zależy od kompetencji sklepu, w którym kupowałeś) nowszy
model (nie wiem na teraz jest wymieniane), ja za 1633S dostałem 1673S i
mam nadzieję, że nie padnie.